VODEĆI PREDAVAČ ZA OBLAST PREDUZETNIŠTVO
Osnivač Mokrogorske poslovne škole, s bogatom karijerom u oblasti poslovnog upravljanja u korporativnom sektoru i s velikim preduzetničkim iskustvom.
Pre preduzetničke karijere, proveo petnaest godina u multinacionalnim kompanijama. Za Phillip Morris International radio od 1998. do 2001. godine u Jugoslaviji, Švajcarskoj i zemljama Centralne i Istočne Evrope. Godine 2001. preuzima mesto direktora The Coca Cola Company za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju na kojoj ostaje do 2005. godine. Generalni direktor kompanije Politika NM do 2008.
Ima bogato preduzetničko iskustvo kao osnivač kompanije za razvoj poslovnih projekata Kомон сенс (eng. Common Sense), a potom i preduzeća za upravljanje nekretninama Hauzmajstor, Budi svoj čovek i Asistel. Godine 2009. osniva Mokrogorsku poslovnu školu.
Autor knjiga Azbuka biznisa (2005) i Azbuka menadžmenta (2009) i vodiča za preduzetnike u okviru projekta Budi svoj čovek. Predavao preduzetništvo i marketing na Fakultetu za medije i komunikacije kao gostujući predavač. Aktivan član lokalne zajednice i u različtim periodima obavljao je funkcije lokalnog predstavnika Global entrepreneurship week GEW, predsednika UO Beogradske filharmonije, potpredsednika UO Saveta stranih investitiora, člana UO Privredne komore Srbije, član UO Srpske asocijacije menadžera, predsednika UO Muzeja starih automobila, član UO Dostignuća mladih (Junior Achievement).
Završio Petu beogradsku gimnaziju i diplomirao na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Stekao zvanje mastera upravljanja poslovanjem na TRIUM global senior executive MBA programu, u organizaciji LSE (UK), HEC (France) i NYU STERN (USA). Dodatno se usavršavao na prestižnim poslovnim školama kao što su IMD (Švajcarska), INSEAD (Francuska) i ASHRIDGE (Ujedinjeno Kraljevstvo).
Tokom godina uspešnog poslovanja ostvarili smo rezultate na koje se ponosimo. Temelj našeg poslovanja su predavači koji izvode generacije alumnista na put poslovnog uspeha.
Ne znaš koji program je za tebe?
Jasno definisanje razvojnih potreba pojedinca ili kompanije je složen zadatak. Upoznajte se sa metodologijom 5 potreba kroz besplatnu konsultaciju sa našim predstavnicima i definišite naredni korak Vašeg razvoja.