9. 6. 2020.
9. 6. 2020.
Rad Mokrogorske škole menadžmenta je u velikoj meri definisan temeljima sistema vrednosti i misije koji nas vode od samog osnivanja škole 2009. godine. Naša misija glasi upravljačke veštine u funkciji boljeg društva, a neke od ključnih vrednosti koje negujemo su da:
Nakon jedne decenije rada sa poslovnom zajednicom i zajedničkog učenja, prepoznajemo društvenu obavezu da proširimo delokrug našeg doprinosa na širu zajednicu i društvo. Razumemo da je uloga jedne poslovne škole u društvu veća od obrazovanja rukovodilaca i da se prava vrednost škole krije u broju ljudi koje možemo da inspirišemo i podržimo, bili oni učesnici naših programa, ili samo radoznali pojedinci u našem okruženju.
Jedan od koraka koje preduzimamo u cilju sveobuhvatnijeg delovanja škole je projekat VUKOVCI. Projekat će se odvijati kroz različita predavanja i radionice koje će držati stručnjaci iz predavačkog tima Mokrogorske škole menadžmenta, u našem kampusu Beograd, u Vukovoj zadužbini.
Karakteristika projekta VUKOVCI je da su sve radionice i predavanja u potpunosti besplatna. Ovaj projekat za nas predstavlja još jedan mali deo svakodnevne težnje da pružimo VIŠE i IZNAD.
Kažu da je pamet jedini pravedno raspoređen božji dar, jer nema nikoga ko se žali da je nema. Verujemo da smo kognitivno superiorna bića. Da formiramo razumne i racionalne sudove i zaključke. Prikupljamo potrebne informacije, logički ih obrađujemo i donosimo najbolje odluke za date inpute i očekivani ishod.
Da li je baš tako? Šta tačno upravlja nama kada biramo auto, donosimo odluku u kojoj banci da otvorimo račun, koju ponudu za posao da prihvatimo, da li da pokrenemo sopstveni biznis, da li da lansiramo novi proizvod i po kojoj ceni? Da li smo u stanju da prikupimo sve potrebne informacije i koliko smo, u stvari, objektivni i racionalni?
Saznajte koje su manjkavosti ili ograničenja algoritma po kome ljudi prosuđuju, zaključuju i odlučuju, šta su to kognitivne iluzije, koliko su danas zloupotrebljavane u poslovnim komunikacijama i da li i kako možemo da ih osvestimo.
Otkrijte šta donosi naše odluke i koliko smemo da se oslonimo na intuiciju i kako zapravo nastaje „onaj osećaj u stomaku“ koji često poslušamo; koliki je adiktivni potencijal optimizma i kako da proverimo da li smo se „navukli“.
Predavač: Svetlana Bunčić, menadžer za odnose sa zainteresovanim stranama, Naftna industrija Srbije
Mesto održavanja: Mokrogorska škola menadžmenta, kampus Beograd – Kralja Milana 2 (zgrada Vukove zadužbine)
Vreme održavanja: četvrtak, 25. jun od 15:00 – 16:30
Prijavite se OVDE.